woensdag 13 juli 2011

Elmar Haker combineert reis en ideaal: Global Talent Project #GTP

Elmar Haker reist rond de wereld en combineert dat met sociale innovatie. Hij begint in november 2010 met Global Trade Project = 'travel to trade'. Zijn plan is interessante en getalenteerde kunstenaars ontdekken en hen helpen met digitale zichtbaarheid en promotie. Hij vond ze, maakte een video, schreef een blog, en verkocht hun offline producten. Is er een kunstwerk bij voor u of wilt u dit geweldige idee anderszins steunen?   


De afgelopen maanden sprak ik regelmatig over hem, las zijn tweets en blogs, en surfte over zijn website. Vooral de verhalen die de verschillende kunstenaars vertelden over de relaties tussen hun leven en werk, boeiden me. Zoals Ruth Killoran die Liverpool verruilde voor Christchurch, Nieuw-Zeeland en haar leefstijl totaal veranderde. De kringen in haar schilderijen symboliseren de kansen die je hebt en de keuzes die je kunt maken. De ene weg gaat hier naar toe en de andere daar...


Elmar Haker zijn reflectie van een half jaar reizen met een ideaal - Global Talent Project - en een 'happy ending', inspireert me verder te denken en te werken aan de mijne. Er zijn immers ook talenten te ontdekken voor mijn passie. Hoewel mijn idee, back-office en marketing kunnen nog veel beter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten