zondag 18 september 2011

PICNIC '11 Creative Transmission #4 Northern Light en 3 tips

Op uitnodiging van de KennisKring Amsterdam, Amsterdam Innovatie Motor en ... bezoek ik Creative Transmission #4 en the marketplace op 15.9. 


De presentatie van Peter Slavenburg, Co-founder of Northern Light, gaat over het vormgeven van bezoekers' ervaringen die online & offline fantastisch combineren en er meer waarde van maken. Het lijkt mij super om met de door hen ontwikkelde Magic Ring Beeld & Geluid in Hilversum te gaan ervaren!    

Drie andere interessante en innovatieve tips: 
www.anewspring.nl voor op de persoonlijke maat toegesneden slimme e-learning
www.secureceipt.com voor tijd besparende - weg met de bonnetjes - declaraties 
www.whatser.com voor jouw favoriete spots in jij-wij de stad 


De vertegenwoordigers van de beschreven ondernemingen gaven mij extra waardevolle informatie tijdens het bespreken van wat ik wil gaan doen.  


Dit is mijn vorige blog 'Impressie inspirerend Picnic '09 op www.ketens-netwerken die nu 4210x is gelezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten