zondag 11 december 2011

#LinkedIn workshop als donateursactie voor Mama Cash #eSkills

In She has news papieren Nieuwsbrief #03 de campagne-editie van Mama Cash staat mijn speciale bijdrage. Naast moed, strategie en daadkracht hebben vrouwen die strijden voor vrouwenrechten mensen nodig die in hen investeren, zodat vrouwen voor zichzelf kunnen opkomen. (Noot 1)


Mijn missende ingrediënt in het recept voor verandering is een sympathieke en verrassende donateursactie: LinkedIn-workshop.


"Arina Angerman verzorgde een LinkedIn-workshop voor haar vriendinnen. 'Als 50-plussers doen ze zakelijk heel weinig met sociale media. Omdat ze daar verandering in willen brengen, vroegen ze mij als enthousiast gebruiker een workshop op maat te geven. Afgelopen zomer kwamen we bij een vriendin - die de workshop faciliteerde - thuis bij elkaar. Ik vertelde uitgebreid over LinkedIn, strategische kennis delen en het leren van goede voorbeelden. Als dank maakten de aanwezigen op mijn verzoek een gift over aan Mama Cash.'


Noot 
1. Connecting feminists by social media: IAW Board Meeting, EWL Policy Committee and Beijing20 http://angermaneuropa.blogspot.nl/2014/10/voices-storytelling-connecting.html 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten